Zdraví bez chemie

17.02.2022

Po nemoci a tuně antibiotik a různé další chemie jsem se strašně bála, že svou pleť už dohromady v dohledné době nedám. Byla nejen unavená, vypadala jsem jak zombie, ale navíc se mi začalo dělat akné na které jsem nikdy netrpěla, ani v pubertě. Od eshopu Zdraví bez chemie jsem dostala možnost vyzkoušet tuto emulzi , cestovní balení do kabelky a větší balení na doma, když se mrknete na stránky, není to úplně levná záležitost o to víc jsem byla zvědavá na výsledky. Díky bohu za možnost mít tuto emulzi doma! Je to necelý týden, pleť si mažu jen na večer po kompletním očištění a už nyní vidim výsledky, pleť není tak unavená, kruhy pod očima se mi zatím tedy vzpamatovávají, ale malé zarudnutí i pnutí pleti už je fuč. Pomalu a jistě se dostávám do své původní podoby a zásluha to je nejen vitamínů, ale i právě této emulze. Pleť mi po použití nepne, je hladká, hydratovaná a opravdu vyživená.! Mám strašnou radost, opravdu jsem nadšená, mám dva top produkty v péči o pleť a tento od Zdraví bez chemie je mezi nimi, druhý je od Pravájá a o nich zas v příštím příspěvku. Přeji Vám všem krásný večer, nějaký přírodní tip na opuchlé oči ač spím jak mám, po nemoci je těžké vypadat fresh.? https://www.zdravibezchemie.cz

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky