YODEMYA

17.04.2019

Když jsem obdržela balíček od Swee.cz byla jsem prvně skeptická, s ohledem na zkušenosti s jinými podobnými parfémy. Mám možnost porovnání např. s e-shopem Krásné vůně , které propaguje nejedna "veřejně známá osobnost". A napíši to hned zezačátku, nelze tyto vyrobky absolutně porovnávat. Ačkoliv mají Krásné vůně nádherné orientalně laděné flakony o úžasně velkém objemu, náplň uvnitř nesplnila mé očekávání, těšila jsem se, že budu krásně vonět. Bohužel jakmile na sebe parfémy ( měla jsem možnost vyzkoušet dva) nastříkám okamžitě me začne z vůně bolet hlava, parfémy mi sice vzdáleně připomínají parfémy známých "brandu", vůně je však až moc intenzivní a rychle vyprchá. Opravdu jejich parfémy již používat nemohu a válejí se mi zbytečně doma. Naprostý opak a překvapeni je pak pro mě značka Yodemya z e-shopu Swee.cz . Objednala jsem si záměrně parfemy, které mohu porovnat nejen s originály, ale taktéž s dalšími napodobeninami. Balíček přišel jak se vzorky, tak s 15ml parfémky, viděla jsem i větší balení, avšak na zkoušku to bohatě stačí a alespoň si člověk bude jistý co kupuje poté ve větším balení. Parfémy mi všechny úžasně sedli, kromě vzorku Rinascere, která je na mě moc kořenitá. Parfém vydrží na těle opravdu dlouhou dobu, během dne jednou přestříkám protože jsem tam zvyklá i u originálů a jdu dál. Voní úplně stejně jako parfemy ze vzorníku- převodníku. Dokonce Black elixir snad ještě lépe než brand orig. Za mě mohu určitě doporučit, nebojte se toho, navíc pan majitel je jeden velký úžasňák a snaží se vyjít ve všem vstříc, balíček u me byl rychlostí blesku a psala bych další a další superlativa, protože jsem proste zaskočená a hrozně mile překvapena jak finančně nenáročný parfém udělá službu lepší jak jiný 10krat dražší.

https://www.swee.cz

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky