SVR

22.07.2023

SVR je značka, která se v Čechách teprve pořádně rozjíždí. Už teď mohu říct, že u mě vždy najde místo nějaký ten jejich výrobek.

 Začnu Mlékem Xérial 10-

 je to mlého pro suchou pokožku, velice hydratační. Pleť je po něm vláčná, hydratovaná a není mastná. Suchou pokožku zbaví šupinek a regeneruje ji. Používám ho týden a už po takové chvilce mohu říct, že je to jedno z nejlepěích mazání, které jsem kdy zkusila. Obsahuje bambucké máslo není parfemované. Miluji pumpičky na všech kosmetických výrobcích, nemusím tak patlat víčko a něco zdlouhavě otevírat což mi vyhovuje. 

Další věc je Hydraliane Essence-

Je pro mě úplná novinka, je to vodní gel, pro mě sktruktura, které jsem se bála, protože vypadá jako voda a i se tak v lahvičce chová. Jakmile se všas dostane z lahve ven a nanese se, nikde neteče, začne pracovat. Rychle se vstřebává a nanáší se pomocí tamponku, já nanáším rukou a uplně v klídečku. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, která nejen, že pomáhá skrz vrásek, ale i zadržuje hydrataci v pokožce. Používám každý den hned po ranním vyčistěním a před použitím séra či make-upu jako podkladovou bázi a nemohu si vynachválit.

Poslední je opalovací mlha Sun secure Brume-

Zatím jsem měla možnost jen k jedné zkoušce vzhledem k úžasnému propršenému týdnu. Jedinný den kdy bylo krásně jsem ho vytáhla do akce, protože jsem byla rybařit a rovnou jsem si tam i zaplavala. Super na mlze je, že si pohodlně nastříkáte i záda a nemusí vám nikdo pomáhat ani se nemusíte nijak kroutit abyste si všude dosáhli. Koupání přežil, já ředitelka vápenky jsem se nespálila což je u mě unikum. 



© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky