Scrub Mark

17.04.2019

Vyživující cukrový peeling MARK sugar scrub MILK & HONEY s epsomskou solí a ananasovým pudrem je svým složením vhodný na všechny typy pleti. 🥰
Takže jsem se odvážila Marka vyzkoušet i já. Voní krásně, pokud máte rádi sladké věci, budete mít problém ho nesníst. Používám ho již dobré dva týdny na obličej a i tělo při sprše. Pleť jsem měla celkem v pořádku, ale nemohla jsem ničím řádně hydratovat paže a suchá místa se mi objevovali i na zádech. Začala jsem tedy Marka používat a pravidelně se každý večer peelingovat a je pravda, že s pažemi nemám již absolutně žádný problém. Jsou daleko více hydratované než předtím a suchá místa se mi objevují pouze pokud vylezu z chlorované vody v bazénu. Takže za mě mohu říct, ze jsem velmi spokojena, účel plní dokonale. Měla jsem zálusk ještě na kávový peeling, tak snad ho brzy také vyzkouším. :) Mají přehledné stránky a určitě si ze všech těch "dobrot" pro Vaši pleť něco vyberete. 🌸 dobrou chuť https://www.markscrub.cz/?gclid=Cj0KCQjwzunmBRDsARIsAGrt4mvUjH0nAde9FcPuw7H0LzwPw3FOM3RKUjHwxAicOA41LQZsncdsuBsaAnA7EALw_wcB

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky