Ráj Nehtů

17.04.2019

Tak můj první pokus se "orazítkovat" dopadl 50/50. 🤪 když mi přišel balíček z úžasného e-shopu @rajnehtucz hned jsem věděla, že prostě do víkendu nevydržím a budu muset běžet rychle po práci domů, vyzkoušet zda mi toto "umění" sedne. Balíček byl tedy krásně zabalený a darečky navíc jsou super a hned jsem taštičku samozřejmě využila. 🥰 Chválím odlakovač, který byl potřeba při mé snaze poprvé použit razítka od @moyou_london , odlakování nepovedeného nezabralo ani minutku. Takže razítka jsou úžasná, minus pro me bylo, že je sice přiložený návod i s obrázky, stejně jsem však razitkovala úplně blbě, tak, že se vlastně poprvé nic neorazilo. 😂 Měla jsem vztek a zapatlaný stůl dokud jsem neobjevila kouzlo @youtube a nenašla videonávod, pak už šlo vše jako po másle. Kdybych nebyla unavená z práce a ještě lempl měla bych je daleko hezčí, ale napoprvé jsem s výsledkem spokojená. Určitě nezůstanu jen u jednoho typu razítek. Děkuji @rajnehtucz za krásný balíček, komunikace s Vámi a vůbec vše okolo objednávky bylo super. ❤️

https://www.rajnehtu.cz/?gclid=EAIaIQobChMI6vnftKHh4AIVTuh3Ch1x1QbOEAAYASAAEgJwjvD_BwE

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky