Pravájá

17.04.2019

Testovala jsem již dost kosmetiky nato abych zjistila, ze ta přírodní je nejlepší. Člověk ví, ze do sebe necpe žádné chemikálie. A když spolupráce se společností od které mi vyrobky nejvíce vyhovují , tak dlouhodobá :) Objevila jsem tedy značku Pravájá 🌺 Nejen kosmetické výrobky, ale i vitamíny, které jako učitelka malých prcků potřebuji stále více a více 🌸 Tento balíček obsahoval skvělý pleťový olejíček heřmánek/levandule a vitamíny s kurkumou a klasické antioxidanty. Olejíček jsem si hned od první chvilky zamilovala, nejen krásná vůně, ale vůbec to, že olejíček pleť úplně neumastí, ale spíše hydratuje bylo TOP. Pleť přestala vypadat unavená s čímž jsem dřívě měla problém, protože kdo mě sleduje déle ví, že zdravotní problémy mě lámou již delší dobu. Vitaminy jsem jedla poctivě ač jsem nato nebyla zvyklá a mohu potvrdit, že když už jsem od dětiček v práci něco chytla, rychle to zas zmizelo, snad i díky těm vitamínům. Krásná spolupráce, firma má spoustu jiných výrobků na svých stránkách, takže mrkněte. Vše přírodní a ráda za ně dám ruku do ohně. https://pravaja.cz/produkt/oblicejovy-olej-hermanek-levandule/

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky