Pravájá

17.05.2023

Pravájá je můj favorit již od počátku naší krásné spolupráce. Právě když už jsem si myslela, že při tom zápalu plic malem umřu jsem dostala tento krásný balíček s vitaminy a olejem na tělo. Vitaminy HEKTICKÁ jsou primárně určeny pro ženy kolem 30let, jsou to 4 druhy tablet- antioxidanty, rybí oleje, krása a multiživiny. Berou se postupně během dne, nejlepe dvě ráno a dvě večer. Jsou složený tak, aby žena, která je dost "busy" během dne dostala vše co potřebuje. Pro mě ideální vitaminy, protože hledat a kombinovat vyrobky z lékárny nikdy nebylo mým koníčkem a tak jsem se jako učitelka- ty jsou na "odstřel" hned v první řadě se zdravotníky, vůbec nechránila. Tento systém balíčku co má v sobě vše co potřebuji mi absolutně vyhovuje. :) Vitaminy mají různé a nejen tyto najdete na https://pravaja.cz . Olej to je láska jako všechna jejich pleťová a tělová kosmetika, je svěží, promastí, ale rychle uschne, takže se nemusíte bát mastné kůže či oblečení. Používám ho hlavně večer po koupání a pokožka je i ráno příjemně vláčná bez suchých míst. :) Právě dokončili novou řadu Alchymie- městský detox a tak snad již příště budu moci otestovat novinky a hodit vám je sem . :)

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky