Nobilistilia

17.04.2019

Detox maska od Nobilistilia u mě dopadla na jedničku. Možná bych dala i hvězdičku, kdyby po masce následovala nějaká péče o pleť stejné řady co bych mohla zkusit. Maska nevysušuje a nepne pleť po použití. Jde používat na více způsobů, např. i na masáž obličeje což pro mě byla úplná novinka. Za mě bych si ji určitě koupila, má výraznou vuni lípy, kterou miluji už od dětství a plní svůj účel. Lahvičku bych preferovala klidně větší, já prostě když už jsem s něčím spokojená, nechci pro to furt lítat a shánět to, chci toho mít po ruce dostatek. Fotku s maskou na obličeji sem raději dávat nebudu, vypadala jsem jak kdybych vylezla z hlíny.


© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky