Mlsná sklenička

19.08.2021

Jsem vděčná, vděčná za každou možnost spolupráce s menšími společnostmi. Přijde mi to více osobní, vím kdo vždy stojí na druhé straně, vím, že ten stejný člověk budu pravděpodobně balit balíček a psát mou adresu. A o to je to pro me více. Marmošky jsem zkoušela i doma, neteře se po nich mohly utlouct, ale byla to klasika-jahody,meruňky. Poté jsem si někde na internetu našla Mlsnou skleničku a její příchutě marmošek, které byly mě absolutně neznámé. Tato žena s nimi vyhrála několik "cen". I tu nynější roku 2019, podle mě vyhraje i tu příští, protože marmošky jsou bezkonkurenční! Na obrázku bohužel není jedna příchuť a to višňová- má přítelkyně přišla domu dříve než já a prostě jí celou stláskala. Prý byla výborná, no nepotěšila jsem se z ní, škoda. Zbytek jsem si vyfotila a už brzy budou minulostí. 😂 Jsou opravdu výborné, nejsou přeslazené, prosecco?, jako vážně? Úžasná kombinace. Mohu určitě doporučit! A nejen za mě má výrobce Velké Goldové medaile. 🥐🍞🥞🍓🍊 https://www.mlsnasklenicka.cz/?gclid=Cj0KCQjwzunmBRDsARIsAGrt4musMHYuN7T23-amDaURhDyUc9Ad02-y0wixtZNuWS-NBpUw_2hGflsaAn6GEALw_wcB

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky