Já a doplňky stravy? ZEEN COLLAGEN

10.02.2024

Už odmalička jsem byla zvyklá na doplňování vitamínů pomocí různých doplňků stravy pro děti. Dříve mi ale dobře nedělali a paradoxně jsem po jejich užívání byla naopak více náchylná k různým nachlazením apod. Proto jsem byla velmi skeptická k používání jakýchkoliv doplňků v dospělosti a když světlo světa spatřilo cosi jako kolagen nevěřila jsem, že ho jednou zkusím i já.

Byl to již téměř rok dlouhý Boom. Stovky druhů kolagenů, co vám mají pomoct zlepšit to či ono. Bylo toho tolik, že jsem si řekla, jak dobrý marketing tyto firmy mají, že něčemu takovému vůbec lidé věří. Po delší době stalkingu Intagramových profilů různých blogerek jsem si řekla, že tomu dám taky šanci. Přece není možné aby nezávisle na sebe a na značku měli lidé kolem tolik pozitivních zkušeností. Fajn, šla jsem do toho se vším všudy.


Zkusila jsem teda konkrétně produkty od ZEEN World, která kromě kolagenu nabízí i různé Vitamíny, CBD a CBG produkty. K dispozici jsem tedy měla Collagen s Vitamínem C 7200mg.



Je to prémiový mořský kolagen z Francie, obohacený o kyselinu hyaluronovou, vitamín C a zinek. Je absolutně bez chemických přísad a obsahuje 3 typy hydrolyzovaného kolagenu.


Každé ráno jsem si po dobu jednoho měsíce rozmíchávala drink- 1 sáček ve 200 ml vody. Citrusová příchuť je taková klasika a chutnala fakt skvěle, žádný nepříjemný pocit v ústech jako po rozpustných vitamínech se nekonala.

Nejdříve jsem nevěřila, že by se něco mohlo zlepšit ač jsem nutně potřebovala nakopnout imunitu a zlepšit kvalitu nehtů co se mi začali v poslední době lámat v tak špatných místech, že jsem si je musela oblepovat abych je nestrhla něž povyrostou.


Nejdříve jsem opravdu neviděla žádné výsledky, ale všude jsem četla, že se člověk nesmí vzdát, protože toto je skutečně běh na dlouhou trať. Výsledek bohužel opravdu nepůjde vidět po týdnu, když na sebe člověk prděl několik let. Zhruba po 3 týdnech jsem mohla pozorovat zlepšení s vypadáváním vlasů a lepší výdrž nehtů při růstu. Po měsíci mohu říct, že si umím představit jaké super účinky vlastně kolagen do budoucna může na mé tělo ale i psychiku s tím spojenou mít. Takže již věřím, že když najdete ten správný jako já, tak se vám kvalita života může dostatečně zlepšit- nebo alespoň kvalita vlasů, nehtů a kloubů. :) 


Naváhejte a mrkněte na jejich stránky, komunikace je rychlá a bezproblémová a určitě si vybere každý. Například Vitaminy na Imunitu se také v téhle době hodí, mě tedy rozhodně v posledních měsících jako učitelku zachraňovali.

Zeen World




© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky