GrilCentrum

17.01.2024

Tak jsem se zas dostala k napsání pár článků na blogu. Tentokrát jsem měla možnost zkusit balíček ze stránek https://www.grilcentrum.cz/ . Na tomto eshopu totiž nenajdete jen grily a vybavení k nim, ale mají velmi obsáhlý sortiment surovin na grilovaní a také nápojů. Stránky mají dobře uspořádané, takže se rychle zorientujete a najdete si to své. Protože s přítelkyní trávíme v létě opravdu téměř každý víkend grilovačkou, tak jsem velmi uvítala zkusit něco připravit i doma na grilovací pánvi a udělat si hezký večer při svíčkách s dobrým jídlem a pitím. Na konci článku poté najdete odkazy na všechny produkty, které zde budu zmiňovat.

Recept:

 Koupily jsme si kvalitní kuřecí maso, batáty a bylinky a šly nato. Základem je kvalitní marináda a poprvé jsem měla možnost se nestresovat s mícháním milionu surovin, ale použít tu v "pytlíku". Samozřejmě byla kvalitní a tak jsem si řekla, že proč ne, ona značka Weber totiž ve světě grilování nemá konkurenci. Tato se tedy míchala pouze se šťávou z citronu, což je super. Vše jsem tedy důkladně promíchala a naložila do ní kuřecí prsa, zatím jsem nepřidávala žádnou sůl, ale vložila na doladění čerstvý rozmarýn. Nechala jsem to naložené celkově 3hodiny. Mezitím jsem si dala vařit batáty nakrájené na kostky jako když vaříte klasické brambory v osolené vodě. Po změknutí jsem je rozmixovala s malou lžičkou másla a snítkem čerstvého tymiánu. Nemusela jsem přidávat žádné mléko. Udělala jsem tedy batátové pyré a začala grilovat maso na pánvi s pár kapkami olivového oleje. Těsně před stáhnutím z pánve jsem posypala maso trochou uzené soli značky Maldon. Co vám budu povídat vůně již napovídala tomu, že to bude mňamka. Vše jsem tedy servírovala stylem, který vidíte na fotografii a tedy velmi jsme si obě pochutnaly. 

Pak už zbývalo jen zapálit svíčku od WoodWick, kterých mají na tomto eshopu spoustu a otevřít prosecco a to vše doladilo atmosféru k dokonalosti. Svíčka nejen, že krásně voní, ale široký knot vydává zvuky praskajícího dřeva v krbu, dokonce se i tak chová plamen. Prosecco od značky Brilla jsem měla možnost zkusit poprvé a dokonce jsem ho měla v dárkovém balení s dvěmi skleničkami což přišlo vhod když jsem svou poslední skleničku na šumivé víno omylem rozbila při čekání na ježíška. Prosecco bylo Rosé- suché a tedy výrazné. Večer jsem si moc užila a myslím, že to budu dělat častěji. V této zvláštní době je třeba si udělat radost a i zdánlivě malá věc jako si v klidu společně uvařit, zapálit svíčky a dát si dobré vínko vytvoří klid na duši a nachvilku se odprostíte od starostí všedních dní.

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky