Glorystyles

30.11.2023

Dostala jsem k vyzkoušení sadu štětců z e-shopu  https://www.glorystyles.cz .

Celkem je v balení 11 štětců všech typů. Na webu je napsáno, že jsou vhodné jak pro domácí tak i pro profesionální líčení. Jsou vyrobeny z umělého vlákna, které je jemné a hebké a mělo by být trvanlivé. Tak pojďme na mou zkušenost. 

Nechala jsem si měsíc nato, abych skutečně mohla otestovat všechny štětce i v náročných podmínkách jako je perfektní make-up na ples. Celkově mi přijde, že štětce více "sají" , což by nevadilo, pokud by potom produkt rovnoměrně přenesli na pleť. Bohužel, většina ze stěžejních štětců- make-up, pudr, tvářenka opravdu produkty vcucli a zůstali více ve štětci než, že by mi šli dobře nanést na pleť. Na klasické domácí líčení fajn, prostě vypatláte trochu více produktů, ale svoji práci udělají, ovšem o nějakém profesionálním líčení si zde opravdu můžeme nechat zdát. 

Super je štětec na linky s tím jsem byla velmi spokojena zde jde říci, že se rovnal profesionálnímu štětci a stejně tak menší štětce na stíny stojí zato. 

Cena je lidová, pokud neplánujete líčení profesionální, kde by se člověk měl zaměřit na štětce od 2tisíc za kus, pak vám tato sada na domácí líčení bude stačit. Já osobně tyto štětce budu používat dále, líčím se totiž převážně do práce a tak mi stačí pudr a tvářenka, o nějakém velkém každodenním líčení se u mě mluvit nedá.

Sada je vhodná i  na cestování, štětce mají praktický obal, takže je zavřete, hodíte do kufru a můžete frčet. 

Takže závěrem- 

určitě se nejedná o štětce na profesionální líčení

mohu však s klidným svědomím doporučit na domácí líčení 

skvělý poměr cena/kvalita

E-shop je však nabitý skvělými produkty za super ceny, doporučuji mrknout na  https://www.glorystyles.cz .



© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky