Gabriella Salvete

17.04.2019

A hned se vrhám na Miracle cream a Make-upy od Gabriela Salvete. Miracle cream lze využít mnoha způsoby, buď přímo pod make-up jako podkladovou bázi nebo třeba jako klasicky highlighter na make-up, kdy projasní pleť. Lze je též smíchat přímo s makeupem a docílit tak pro vás ideální textury a barvy. Jsou celkem tři druhy, všechny jsou jemně třpitivé a vhodné na různé odstíny pleti, mě vyhovuje nejvíce 02, mám pleť hodně světlou a v kombinaci s makeupem 101 též od stejné značky dokáži na tváři vykouzlit zvláštně před celým dnem v práci zázrak. 🌸 Co se týká make-upů, oba jsou středně krycí, nejsou mastné a mě opět sedla nejsvětlejší varianta takže 101 i když bych snesla ještě světlejší. Nedávala jsem bázi pod oči, takže tu ještě nemám vyzkoušenou, ale nato, že je make-up středně krycí,zakryl i tmavé kruhy pod očima, nemám je tak viditelné, ale znám velkou řadu make-upů, co si s nimi neporadili. Dobře se roztírá, používám houbičku, která mi sedí více než štětec, nikde nemám žádné fleky a drží mi na obličeji už od rána na výbornou.! Děkuji Gabriela Salvete za vyzkoušení a na další jejich poklady se vrhnu zítra. https://www.gabriellasalvete.com/cs/

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky