MILANI cosmetics

13.10.2018

Dostala jsem se k testování nového sladkého peelingu na rty značky MILANI, rty jsou po něm hebké a hladké, začala jsem ho používat pravidelně a konečně nemám problém s šupinkami co mě dělší dobu trápily. Takže šupinkám zdar-nazdar :) Společně s peelingem jsem začala používat další super věc.

A to je olejíček na pleť, dávala jsem ho pod make-up, ale teď na podzim kdy si pleť pravidelně čistím a chodím bez make-upu, používám olejíček před ranním vyběhnutím do podzimního dne. Nemám pleť napnutou ani mastnou jak to u jiných olejíčků bývá :) 

Toto vše lze zakoupit na www.absolutecosmetics.eu 

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky