BarkingHeads

17.10.2022

Ač to tak možná nevypadá, opravdu jsme se snažili hodně aby nám hafani udělali fotku bez toho aniž by zdrhali nebo čmuchali co v těch sáčcích vlastně je. No byly tam dobroty od Barking Heads , takže se nám normální fotka proste nepovedla. Pak jsem objevila v telefonu novinku slowmotion videa, tak alespoň to, jenže jsem zas nevěděla jak oříznu video. No never mind, toto byl oříšek. 😂 První jsme zkusili otevřít pamlsky, v kterých je sušený banán, no zaprášilo se po nich do 3dní, kluci si je zamilovali. V poslední době máme problémy s kapsickama a konzervama, kupovala jsem jim i velmi drahé konzervy, pokaždé po nich však měli žaludeční problémy, nevěděla jsem čím to je, tuhle kapsičku jsem nestihla pořádně ani rozmačkat a kluci už běželi. Krutí maso, zelenina a bylinky, první kapsička po 4měsíční očistě a vida, špatně jim nebylo, dikybohu. Granulky v sobě mají zas spoustu zeleniny, to jsem ráda, oni i tak moji kluci jí všechnu zeleninu co mohou. Takže že ji mají i v granulkach když je panička v práci je fajn. Líbí se mi složení všech výrobků co jsem měla k dispozici, je vidět, že se firma vážně stará o zdraví hafanů což se u spousty jiných značek očekávat ani nedá. Shrnutí: klukům chutnalo úplně vše, jeden z nich je hooooodne vybíravej a stejně běžel jak o závod jakmile jsem něco vytáhla, složení je super, žádná tuna pšenice a jiných ..ehm..., pěkné balení, příjemné vedení firmy a profesionální přístup mi dává v tuto značku důvěru. Děkujeme za možnost vyzkoušení, jste super! https://barkingheads.net

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky