Annabis

17.04.2019

Jedna z mých nejkrásnějších spoluprací je se značkou @annabis.skincare . Jejich výrobky se pyšní svým přírodním složením s konopím a mají i přímo jen bio produkty. K dispozici mám sprchový gel a tělové mléko, které se snažím používat každý den. Pleť jsem měla docela suchou a chtela jsem se zbavit veškeré chemie v koupelně. Pomalu se mi to daří, ale stále je těžké nahradit všechnu kosmetiku tou přírodní #prirodnikosmetika , takže kdybyste měli nějaký typ na přírodní dekorativku či prostředky na uklízení budu jen ráda. Nicméně tedy sprchový gel i mléko mi vyhovují, pění akorát, parfém nějaký neřeším, chci vazne přírodní složení a splněnou funkci a tak to u těchto výrobků je. Mléko hydratuje pokožku a je u mě po koupeli N1! A v neposlední řadě Balzam na rty- to je unikat! Miluji jeho konzistenci, rty zvláčňuje a zanechává hebké po celý den. Jedinné co mi nevyhovuje je balení, je těžké najít přírodní balzam na rty jako "stick", nerada se v balzamech hrabu rukama, protože ne vždy je šance je mít úplně čisté nato abych si balzam v případě nutnosti znovu aplikovala, ale to je u spousty balzámu a nic to nemění natom, ze jsem s nim spokojená. 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky